OH NO WHAT WILL I DO !!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH *gasps* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
... ...when will it go down when will it be up? will someone be calling to let us know it is up? can they do this after i go to bed so i want loose any sleep? if not, what will i do untill it is up? thanks for letting us know...frank...
THis will have no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me. no effect on me no effect on me no effect on me no effect on me ok, maybe a little
Maybe this is a good thing. When the board is down, I tend to get more work done. Still got to finish my lower dash, finally got rid of all cracks,,, sheesh whata job. Also need to add 4 D-rings to the trailer and do a test drive with the bike in it. Not enough stuff inside an enclosed car trailer to tie off to. Scares me. Dan
Yeah I may actually have to turn a wrench while the board is down. Oh well, thanks for keeping us informed, Stefan.