hey guy what a pleasure to be your as you can read, my car is a comet 1975 and it so clean but a paint job is needed so should i paint it original color or my color choice. cause it's the beautiful green inside and outside. So i'm going back to read some some of your tip that i like so much Thanks P.S. sorry for my poor english i come from Quebec so don't be to hard please David
Bienvenue ! Salut David, Je viens de la region de Montreal, et il'ya seulment nous deux sur le forum qui viens de Quebec! Jai un Maverick 74 et tu peux voir la photo sur la page principale. Tu rest dans quelle region?
good Je vien de l'outaouais mais je decent en mauricie a st-tite (festival western) a tout les fin de semaine alorssi j'ai la chance d'aller a mtl alors je te contacterer et bien sur je viendrai avec mon comet d'ici la je dois y faire un job de peinture et des que j'aurai scanner mes photo je te l'ai ferai parvenir. Dis moi donc un peux plus sur toi comme quoi tu fait ds la vie etc. on se redonne des nouvelle
ya know... i was just the other day saying the same thing to my wife.... but instead... we went for pizza